Sunday, March 27, 2011

....

assalamualaikum =)
rina betol2 tgh sedey...sedey sangat2 sepatutnye nk wat keje yg tertunggak tapiii entah la rina x tau nk bgtau mcm mane mmg hancur hati rina...bile member cakap hati rina mcm batu susah dipujuk apetah lagi member rapat..

ahh takkan punya rina<--hati batu..takkan mudah dipujuk

ape pendapat korang adakah ini gurauan or sebaliknye please help me..





2 comments:

  1. hurmm..sebenarnye die wat lawak ngan member ....komen kat fb rina diorg komen pasal gamba...

    member="comel ar tu....bukak mata ko luas2 shin"...x pon, bt2 kata comel je, nnt ade org majuk kang..bwaahha,XD"

    shin="x baik menipu... dosa tau... nie dalam luahan hati ... x cute.. wakakakka~!! ( belas dendam )"

    member="bapak jujur ko, shin..cover ar skit walaupun nk jujur...XD
    nnt rina ni mengamuk ak x tau, ko gak yg kene pujuk dia nnt, shin..haha"

    Shin:"ah.. x kan punya... rina <-- hati batu.. x kan muda d pujuk"

    member="hati batu cam ko ar, shin...sesuai sgt ar tu...rofl..XD"

    shin="mesti lah.. kan sepadan... satu hati batu.. dan satu hati ais batu.. bila bergabung.. pop!! jadi popcorn.. lor...~!"

    rina betol2 x ske gurauan die

    ReplyDelete

MuSiC


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com